Často kladené otázky

Aké sú výhody registrácie?

  • nemusíte neustále vypĺňať kontaktné údaje pri objednávke
  • máte prístup k histórií objednávok
  • sledujete proces svojej objednávky

Koľko sa platí za dopravu?

Pri objednávkach nad 30€ v okresoch Námestovo a Tvrdošín je doprava zadarmo, pri objednávkach do 30€ sa doprava určuje podľa lokality.

V ktoré dni robíte rozvozy?

Rozvozy v okresoch Námestovo a Tvrdošín sú v utorky a vo štvrtky.

Je možné platiť za nákup aj gastrolístkami?

Áno, samozrejme.

Ako zistím, že objednávka bola prijatá?

Po tom, ako bude objednávka odoslaná Vám príde potvrdzujúci email s číslom vašej objednávky. Stav vašich objednávok môžete priebežne sledovať v sekcii ´Môj účet´ a v kategórií ´Moje objednávky´.

Ako môžem zrušiť svoju objednávku?

Kontaktujte nás na info@svetovocia.sk .

Dokedy je možné reklamovať tovar?

Pri preberaní zásielky si skontrolujte stav balíku a v prípade poškodenia informujte prepravcu ako aj predávajúceho. V prípade, že si nevšimnete vady pri preberaní je možné nahlásiť reklamáciu do 24 hodín.